Consultanta strategica

Dacă ai decis externalizarea acestor servicii înseamnă că ai înțeles importanța lor. A te folosi de o companie de consultanță strategică arată profesionalism și o distincție în mediul de business. Apelând la noi, vei putea să beneficiezi de input-uri și analize pe care să îți bazezi strategiile viitoare.


One pawn staying against full set of chess pieces.Studii de piatasi de oportunitate

Utilizarea studiilor de piață îți permite să descoperi ce cred oamenii despre produsul sau serviciul pe care îl oferi, dar și să afli care este părerea lor despre competiție. Sunt deschiși oamenii în a utiliza produsul oferit de compania ta în detrimentul celorlalte existente pe piață? Ce este important pentru ei? Sunt dispuși să recomande acest  produs/serviciu si altor parteneri de afaceri? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care se pot pune în cadrul unui studiu de piață, iar răspunsurile primite te vor ajuta să îți completezi imaginea cu privire la intrarea cu un produs sau serviciu pe piață.

În completare, există posibilitatea de a customiza studiul de piață cu întrebările pe care le consideri necesare.

În ceea ce privește studiile de oportunitate, acestea vor consta în analiza economică a pieței, un studiu al competiției, calcularea Valorii Actualizate Nete și a Ratei Interne de Rentabilitate, precum și costul și oportunitatea investiției.


hands-460865_640Sondaje tematice

Folosirea sondajelor tematice îți va permite să observi anumite aspecte ale afacerii sau ale investiției pe care nu le-ai fi văzut altfel. Pentru realizarea unui sondaj tematic, se vor derula pe o anumită perioadă de timp mai mulți pași. Un prim pas îl reprezintă întâlnirile specializate, în care se vor identifica metodologiile care urmează să fie folosite și obiectivele pe care le propunem. Acest pas este necesar să se desfășoare în prezența unui reprezentant al companiei tale.

Stabilirea metodologiei de realizare a sondajului tematic va implica, dar nu se va limita, la următoarele:

– concentrarea eforturilor înspre informațiile specifice pe care dorim să le obținem;

– stabilirea tipului de cercetare (grup de lucru, studii de caz, chestionare etc);

– stabilirea audienței țintă, în care pot să intre toți viitorii stakeholderi;

– stabilirea numărului de instituții care vor participa în cadrul sondajului;

– stabilirea întrebărilor finale.


What-to-Include-in-Market-Analysis-infographicPlanificari de marketing

Marketingul reprezintă o forță a naturii atunci când vine vorba de a intra pe o nouă piață cu un produs sau serviciu. Știm să folosim toate canalele de comunicare în așa fel încât să obținem un ROI cât mai mare. Știm să targetăm piața și știm cum să ne concentrăm forțele pe acele canale care se dovedesc benefice pentru afacerea pe care o conduci.

Un element important al planificării de marketing îl reprezintă analiza metrică. Aceasta ne va oferi informații concrete cu privire la impactul pe care compania și produsul sau serviciul îl au în piață. Interpretarea acestor informații ne va permite să luăm decizii cu privire la direcția pe care urmează să o luăm.

Am lăsat la final bugetul. Acesta trebuie să fie planificat din timp și trebuie să conștietizezi importanța alocării inițiale a unor sume de bani pentru stimularea tuturor canalelor de marketing și identificarea viitorilor posibili clienți.